lördag 22 januari 2011

Då blev jag änka ikväll igen då.
Ännu en helg utan min man som ser till att alla som är på Tranan rockar fett.

Bästa mannen i sitt esse.
Gäller att hålla koll på 'rattarna', ;)))
Vissa veckor då är jag DJ änka.
När det är en helg som jag jobbar så gör det inte så mycket att han är och spelar eftersom han inte åker förränns efter tio.
Jag brukar inte vara så himla kulig att umgås med då ialla fall.
Det blir ju rätt tidigt kväller då jag kliver upp runt halv 6.
Det är ju fantastiskt roligt att han kan ha sin hobby (musiken) och den gamla pojkdrömmen som jobb.
bild fr Formexmässan; Erika Tubbin.
Roligt med lite text på den 'gamla' trasan.
Vi fick en jätterolig disktrasa av vår chef.
Inte med den här texten men den vi fick var rolig den med.
Jag ska försöka knäppa ett kort på den så får ni se vad det står på den.
Jacke lirar tv spel med grabbarna grus och vad det låter på volymen på dom så verkar det vara kul.
För mej blir det sängen nu.
Jag laddar för jobb, längdåkning och en VM match i bandyn:
Sverige - Finland.
Men det bästa av allt är ju Solsidan som blir en höjdpunkt på denna helgen.
Go'natt, Å.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar