måndag 24 januari 2011

Idag, världens bästa Måndag!!
Oj oj oj som jag har längtat efter min äldsta son som kommer hem idag, äntligen.
Efter en månad i Malmö hos sin pappa så är han på väg hem.

bild; bloomingville.
Ett härligt sovrum med svala färger.
Gillar den fina sängen och det turkosa bordet.
Har fått höra att det finns dom som inte alls gillar att jag pratar eller skriver om mina barn.
Men det skiter jag i.
Mina barn är det bästa jag har och jag är så glad att dom är mina.
Kan bara säga att om ni inte gillar det så säger det nog mera om ER än om mej.
Är så stolt över dom och otroligt glad över den tajta relationen och gemenskapen om finns mellan oss.
Tack för att ni finns mina älskade ungar.
Nu till nåt annat.
Har ju länge länge funderat på vårat sovrum och känner väl att bitarna börjar falla på plats nu.
Vet nu hur jag vill ha det på ett ungefär.
Nu gäller det att övertyga mannen med.
Ikväll blir det till att se på Jackes bandyträning igen.
Tror nog att jag blir ensam åskådare uppe på Sävstaås ikväll. :)
Men jag är så stolt och glad för hans skull.
Det är så roligt att han fått chansen att träna med A-laget. :D))

Dagens goda & lätta.
Kalkon, ägg, avocado, sallad & keso.
Ikväll blir det god och "snål" mat för mej efter helgens vräkande.
Nya tag idag igen.
Ha det underbart, kramar Åsa.

2 kommentarer:

  1. Håller med om bordet...mycket fint:)
    Blev du verkligen mätt på det??

    Kram<3

    SvaraRadera
  2. Hallåj!

    Love turkost ja. ;)
    Nej jag åt inte detta. Hittade en tacopajbit efter igår, storlek XL.
    Proppmätt somnade jag i soffan så nu har jag missat träningen åxå.

    Oj Oj Oj, tur jag vaknade för ska hämta adam på tåget, voine voine.
    Kramar-

    du va till mamma din idag & jäklar va fint hon har det.

    SvaraRadera