tisdag 25 januari 2011

Är slut som artist.
Helt slut.
bild; affari vår/sommar.
Todeloooo!!!
Oj vad trött jag är idag.
Är inte direkt någon morgontyp så att kliva upp fem dagar på raken kl 05.20 och jag slänger in handduken.
Ni vet man är där, men ändå inte.
Man hör att folk pratar, men ändå inte.

Efter jobbet idag träffade jag Adam på stan.
Vi gick runt och kikade lite i affärer, käkade lunch och myste. :)
Fick ett presentkort i julklapp av grabbarn och idag hittade jag en jättesöt creme färgad blus.
Gick in på JC och där tänkte jag att jag kunde prova ett par jeans.
Det fanns ju många på rean.
Men inga passade, såklart.
Prova dom här då.
!!!!!
Herre gud ett par Tiger för dryga tusingen.
Never ever att jag har råd med dom, jag.
Om du skyndar dej innan jag ångrar mej så kan ju sonen din betala.
!!!!!
Har aldrig varit så snabb i provhytten, tror jag.
Dom passade ju jättebra och jag är hur lycklig ägare till dom som man kan bli nu.
TACK Adam, gullidej.
Har ikväll lagat en jättegod sås till färsk pasta.
Gjorde ostsås med soltorkade tomater, purjolök och strimlad lättrökt kalkon.
Det blev riktigt gott.
Undrar hur många "escados" jag samlade på mej för den.
Haha, ja vist är dom galet roliga i Solsidan.
Längtar redan till söndagkväll.
Imorgon ska jag iväg och simma på förmiddan och sen blir det väl lite tvätt och städ.
Måste ju bli en och annan escado för det med, mmm verkligen.
Men nu blir det handboll,
kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar