onsdag 26 januari 2011

En storlek mindre blev det.
Igår när jag blev lycklig ägare till ett par Tiger jeans så fick jag gå ner en liten ynka storlek.
Men jälkar vad glad jag blev för den.
En liten kort sekund ialla fall.

bild; affari, igen.
Vad jag längtar tills det blir vår nu och mitt planteringsbord har tinat fram.
Det är så kul att få fixa iordning på det och känna alla dofterna från blommorna.
Lite ljuslyktor och lull lull och det blir mysfaktor när vi sitter där ute.
När jag provade ett par i den sizen som jag brukar så satt dom bra.
Nej du måste ha ett par mindre för du vet hur det är med jeans som det är mycket stretch i,
dom blir ju så mycket större då du haft dom ett par gånger.
Jaha, stretch i, inte jag som tappat nåt gram då, ok.
Idag har jag hunnit med 46 längder i bassängen och lunch med darlingen.
Efter har jag varit på lite "hemlis möte".
Nu är det bara att hålla tummarna för att allt går bra.
Min underbare man har också nåt vi ska fira ikväll, med champagné.
Berättar vad det är när det blir mer officiellt.
Lite mysmat ska lagas (till go drickat) och en prommenad med min "fru".
Ha det bäst alla finingar.
Kram Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar