torsdag 20 januari 2011

Tryck & pys!!
Här går det i snigelfart med mitt "fix".
Har i en vecka mått sådär, blä.

bild fr; ester eleonora.
Bor nog ett djur i mej. Jag bara älskar leopardmönster.
Jag vägrar bli magsjuk, VÄGRAR!
Det är väl bland det värsta man kan få enligt mej.
Tycker att alla runt om mej har det också och är verkligen livrädd att få det.
bild fr; villa vanilj, klänning Cream.
Jag gillar den här klänningen.Fin att ha på studenten tänkte jag.
Den är puderrosa upptill men det syns dåligt.

Det är väl tur att det inte är en luktblogg för här pyser det lite här och där.
Men vad gör väl det när solen skiner och det är takdropp.
Ett litet peptalk. :))
Inne har jag dock +15 bara.
Gör ett nytt försök med fixandet nu när jag har vilat lite.
Kramen hela dagen, Å.

1 kommentar:

  1. ..men halloj..KUL att du kikade in till mej, och jag hoppas du kommer tebax :))..din blogg e inte illa..härliga fina bilder..tänkt va kul det är med bloggandet..man hittar ständigt nya skatter..idag din :)) Ha det gott/Marie

    SvaraRadera