söndag 30 januari 2011

Härliga myssöndag!!
Tjenixen, hoppas eran helg varit fab.
Min har varit det och den blev inte riktigt som jag och min darling planerat.
Men vad gör väl det när vi hade en hel del tid med varandra. :D

Jag och Jörgen.
Vi har verkligen softat idag.
En riktig återhämtardag.
Myspys med frukost på sängen och sen blev det typ morgonrocken till kl 17.
I fredags var det ju meningen att vi skulle på afterwork men när vi jobbat klart och skulle iväg så blev det helt slut på syret eller nått.
Vi orkade helt enkelt inte utan tog det piano hemma istället.
Jobbade ett extra pass på lördagsgmorgonen och sen skulle jag hem och färga håret bl a för det var en utekväll på Tuppens som var inplanerad.
Orkade inte med någon hårfärgning och inte bl a heller för den delen.
Tänkte vara hemma igen men min underbara skulle ut och vara DJ så han sa att jag kunde ju stå med honom och se gruppen, Hardcore Superstar.
Tog en välbehövlig powernap men höll knappt på att orka ändå.

Pain au chocolade med en caffe latte blev det till frukost imorse och lite färska frukter.
Inte så nyttig men jäklar så gott.
Vi kom hem vid tre inatt.
Imorse, eller på förmiddan låg vi i sängen och kollade på reprisen på "Fångarna på fortet" och intog våran frukost.
Gott var det och uret blev nog närmare ett innan vi gick upp.
Har inte gjort något vettigt på hela dagen utan bara myst på.
Fikat och ätit god mat.
Kollat bandyfinalen och handbollen.
Nästan så jag har träningsvärk nu av allt sportande.
Imorron sista dagen i Januri, välkommen Februari säger jag bara.
Åååh, snart blir det vår och Blåsippan i backarna står....
Trevlig kväller, Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar