lördag 19 mars 2011

Att ha Lördagkväll...


...njuter och myser hemma med huset fullt av teenagers ikväll, igen.
Vem fan vill bo i lillbyn har jag fått höra i några år nu.
Nu är det mer eller mindre alla tre ungarna som säger det.
Det är ju konstigt det eftersom varje helg så blir vårt hem en ungdomsgård och fylls av härliga kompisar till min gulliga dotter, Filippa.
Varken igår eller ikväll är något undantag.
Åhh vad jag älskar detta.
Tjejjer som tisslar och tasslar och fnittrar, eller hrrmm gapskrattar är nog rätta ordet.
Tydligen trivs dom i lillbyn trots den ytterst pinsamma morsan, härligt.


Gårdagens liga med Sandra, Emelie, Filippa och Alicia, (Snobben).
Gjorde sej iordning här hemma innan discot på Tranan.
Det var bara Alicia som inte sov här då men ikväll är hon här, :)


Min kära tös har nu i en vecka upplyst mej om att jag är en aningens gråhårig.
Ikväll är det dax att göra något åt denna utväxt och färgen den blir en ny.
Om det går som det ska så går min man i säng med en blondin ikväll.


Några bilder från Majas caffé igen.
Vill ha, vill ha, vill absolut HA.


Fotograf; Daniel Ahr.
Bild; Ni om gillar BGIF vet vilka det är, :)

Imorron då, då jäklar får vi se om det går hela vägen.
Ååhh jag hoppas verkligen det.

Tänk vad det kan gör i många syften för våran kommun framöver.
En bandyhall är ju ett hett ämne nu och enligt min mening behöver den inte bli nåt överdådligt.

Heja heja orange och blå,
inuti och utanpå!!

Körslaget nu snart.

Kram Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar