måndag 14 mars 2011


Lyser ikapp med solen.
För den är verkligen på ett strålande humör och värmer så gott.
En superfin pardörr.
Jag gillar fönsterglaset på den.

Min fru Pia och jag.

Vi tog en prommis ikväll igen och det är så skönt.
Förra veckan blev det inte någon alls och den här veckan blir det åtminstone två.
Vi tar en på Onsdag med.
Tjollahopp Praliner!!
Njuter av dom fina dagarna och trivs med mitt "nya" jobb.
En skön tillvaro med andra ord och jag älskart.

Inte så långt inlägg idag men det kommer flera.
Må bäst och ta hand om de dina.
Å.











3 kommentarer:

  1. "nya" jobb? Har du bytt jobb? :)

    SvaraRadera
  2. Hej syster!

    Jag har fått 75% på ett nytt jobb inom kommun men jobbar kvar varannan helg på Ica så länge.

    Kul att hörafrån dej/ kram Å.

    SvaraRadera
  3. Jaha, och vad är det för ett jobb då? :)

    SvaraRadera