tisdag 15 mars 2011

Gillar schalar jag.
Har det i tid och otid, typ.
Förr var det så att jag hade en för att inte frysa och nu lika självklart som brallor och tröja.
Dagens schal har jag köpt på JC här i vår LillStad.
Den går i färgerna vitt, grönt och svart.
Mönstret är såklart djurigt, leopard och inte helt oväntat väl...
Att ha mittiMarskväll...
Tadaaa!!
Ja det blir två inlägg idag och egentligen är jag för trött för det, men men.
Åter igen en kanondag med vackert väder.
Har ju två pappor jag och tänk att dom fyller år idag, båda två.
I mitt tidigare inlägg så är det kort på min biologiska och han bor i Sundsvall.
Lite långt att åka fram och tillbaka för en fika när vi bor 18 mil från varann.
Men har ju inte blivit utan för det.
Var till Östen och där bjöds på två sorters smörgåstårtor + gräddtårta så nu står magen i alla tänkbara hörn igen.
Blir att träna hårt imorron då.
Tar nu och avrundar för jag är som sagt galet trött ikväll.
Zzzov gott, kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar