onsdag 2 mars 2011

Ett kort inlägg med mera bilder blir det nu innan jag åker och jobbar.
Lovade ju igår mera bilder från helt fantastiska Majas Caffé.


En klockvägg.
Både en kul idé att gör hemma men i det här fallet är det nog
"visa så mycket som finns på alla ytor".
Men jag tycker att det är snyggt såhär med.
Här är min darling som jag för övrigt tvingade att vara med på kort.
Han står vid borden och stolarna och det är där man sitter om man vill ta sej en kaffe och smörgås, mmm.
Kolla in den här lampan.
Jag diggar den skarpt.
Om jag visste att mitt köksbord skulle stå kvar där det står nu så skulle jag ha den som kökslampa.
Men föga att jag kommer att ha det så hela tiden. :)
Ååh här är ju soffan som jag vurmar för.
Är riktigt less på vårn senapsgula skinnsoffa nu.
Otroligt fina kuddar och quiltar finns där med.
Ett dukat bord med jättefint vitt porslin.
Ja i mitt nästa liv vill jag vara rik, jätterik, ja och smal och jättesnygg, hehe.
Måste kila nu till jobbet.
Ha en härlig marsdag.
Å.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar