tisdag 1 mars 2011



En kickstart.


Ja denna morgon är jag vaken onödigt tidigt tycker jag med tanke på att jag är ledig.

Men det händer ju en del så vila det gör jag senare.

Igår kväll när jag och Fröken Frostig tog vår prommis så var Adam och kickade boll, ute.

Nog kändes det lite konstigt att se grönt gräs (även om det är konstgräs) och dom höga snöhögarna som är runt om.



Muffinsmidjan påpyllsad och rädd att frysa.


Har en verry turkos jacka från Didriksons från Team Sportia, och jag älskar den.

Min rosa apperitff mössa och ett par vita brallor från Ellos.

Gillar egentligen inte så här mycket färg ,ni vet det ska vara svart och svart och...


Men älskar mina vinterkläder och har inte tröttnat på jackan fast min darling trodde det.

Ja eftersom den inte är svart.





Hej alla fina Solstrålar!



Idag blir det toppenväder och jag är ledig, yes.

Det blir lite nu på förmiddan som måste fixas men sen är hela dagen ledig.



Bollnäs GIF spelsr i Uppsala men jag åker inte dit.

Kollar på liverapporten istället.

Hoppas vi har ett samlat och laddat lag ikväll för om dom vinner då är det klart för semispel sen.

Vore inte det helt fantastiskt?



Måste kila nu men vi hörs senare :)



Kramar från en som ska kicka igång första vårmånaden på bästa sätt.



Å.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar