söndag 13 mars 2011

en sKöndag!..

Har inte gjort mycket än men det vet jag ju hur det blir med det.
Tänker ta mej in till stan en sväng, den andra för dagen.

Mannen jobbar och Jacke dömmer några bandymatcher idag.
Men jag är ledig och har det bra.
Tänker kolla på en fotbollsmatch på Solrosen som Adam har idag med.
Det är ju synd att vädret inte är lika bra som igår.
Men vad tyckte ni om fetivalen igår?
Jag är sällan på samma våglängd som med reultatet, fel låt vann enligt min mening.
Vet inte om det var någon som var en 100% ing för mej men Moniker har ju en trallvänlig ref.
Danny längtar jag till det kommer en riktigt bra dansremix på.
Ja så man får visa vem som är "kung" på dansgolvet och Nicke Borg den har jag redan tröttnat på.
Bra låt -Ja, men redan less.
Må så gott för nu blir det att tampas med tre tjejjer i tonåren. (dom är så gullig så det är inga problem alls, än :))

P & K
Å.


Bilder; Bruxelles.


p.s om en vecka spelar Bollnäs SM final i bandy, hur grymt är inte det, d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar