lördag 26 mars 2011

Pang!!!

Jag vaknade av ett pistolskott nu på morgonen.
Reste mej i givakt på störtan, shit vad rädd jag blev.
Man hinner tänk mycket innan man ser "varför" någon skjuter.


Bild; cox & cox

Ranunkler och fattigmannssilver, mi lajk. ;)
Köpte några vita ranunkler igår och satte ihop dom med tulpanerna jag fick av min man i torsdags.
Fint det är med snittblommor på bordet tycker jag.

Bild; Tartlette

Vi åt våfflor igår och jag är verkligen barnsligt förtjust i det.
Med färska bär och frukter och lönnsirp och grädde.
Inte ett dugg GI braigt, inte alls.


Welcome to a sunny morning!

Vilken härlig morgon vi har här.
Ja jag vet det är ju lite tidigt om man är ledig men här vaknade jag med andan i halsen.
Men efter att jag tittat ut genom fönstret så vet jag nu vad skottet kom ifrån.

Det är pimpeltävling här utanför så därav skottet, startskottet.
Kollar på dom nu och det är bra nog mycket folk ute på isen.
En sak är säkert och det är att dom kommer att få en härlig dag där ute.

Jag ska nu packa väskan och åka iväg och träna lite styrka idag.
Blir en mys fika på stan med Fröken Frostig och en dejt med dottern.
Kan bli lite festligheter ikväll också.

Fånga nu den här dagen, bästa Lördagen.

Kisses & Hugs

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar