måndag 7 mars 2011

Wasaloppsspinning 2011-03-06.
3 tim.51 min.51 sek tog det.
Igår gick den av stapeln och det var andra året jag var med.
Det var tveksamt om jag skulle åka iväg för jag blev dålig och fick feber kvällen innan.
Men tänkte att gör jag det inte kommer jag ångra ihjäl mej.
I med två Ipren och upp på cykeln bara.
Mina jobbarkompisar från Ica.
Fr vänster; Elin, Ing-Marie och Sandra.
Vi satt alla fyra på rad längst bak.

Ett hårt tränande par, Annelie och Peter.
Dom ser jag på gruppträningarna så fort jag är där själv.
Cathriné som jobbade och prickade av oss när vi kom.
Hon var en av dom som servade oss med blåbärsoppa, bars, energidryck mm.

Här en lite knöven (dålig) bloggerska och Annelie, igen.
Man ser rätt nyvaken ut om jag säger så.

Mackan som satt framför oss.
Visade att han ville ha påfyllning av vatten.
Han ser oförskämt pigg ut trots att vi cyklat i 2 1/2 timme.


Hej härliga Måndag!!

Idag har jag börjat på något nytt och det har gått hur bra som helst.
Känns väldigt roligt och spännande.
Berättar kanske imorron vad det är, :)

Min darling åkte imorse till Stockholm på ledarutbildning i tre dagar.

Filippa är hos sin faster och grabbarna ja dom är ju självgående så vi får se om det blir tre ensamma dagar och nätter.

Fånga en fin kväll som denna som ju är första dagen på en ny fantastisk vecka.

P & K

Å.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar