fredag 25 mars 2011


Efter två dagar med två hårda spinningpass är jag bra nog stel i min kropp och absolut i mina ben.
Jag är tyvärr måste jag medge inte alls duktig på att stretcha efteråt så lite har jag väl mej själv att skylla antar jag.


Nja kan inte riktigt se mej stå med en sådan vighet när jag är ett antal år äldre.
Klarar ju inte det nu och det känns väldigt stelt baksida lår. :)

Bild; cox & cox.

Ååh vad jag ser våren i den här bilden.
Ååh vad jag längtar efter den nu, VÅREN.

Har alltid gillat stora fina trädgårdar med massor av blommor, högt och lågt.
Med ett fint växthus på tomten så blir det ju fulländat.


Meen snyggingar,,,

Tjenare på er allihopa!!

Idag vaknade jag riktigt onödigt tidigt, 05,50 pip.
När man är helt galet slut i kropp och själ och känner att nej nej nej inte idag igen, då...
Då kommer hjärncellerna igång och jag blir påmind om att jag ju är LEDIG. :D

Konstigt nog så blir jag pigg och känner att shit det gör inte ont alls att vakna arla morgonstund, inte ett dugg.
När en huvudet fått komma igång lite till så inser jag att det är i tre härliga dagar som jag är ledig, nice.

Det blir en helg med mys och lite träning.
Måste få igång den igen, träningen alltså.
Det är inte så lätt och jag har svårt att hitta motivationen nu men efter några pass så hoppas jag att det går av sej själv.

Idag är det studiedag här så lillStrumpan är också ledig.
Vi tar tag i städet på förmiddan och åker till stan för att leta en vårjacka till henne.
Om vi har tur håller vi sams hela dagen.

Finalen ska ses i Let's Dance, spinning ska utövas och en storhandling med.
Det är nog lika bra att sätta fart.

Härlig Fredag till er och kom ihåg att fika, mycket.
Det ska jag, :)

KRAM

Å.

1 kommentar:

  1. Oh va du är duktig som tränar :)
    Det är härligt att röra på sig, när man har gjort det :)inte innan eller under tiden.
    Längtar också verkligen efter våren nu, den riktiga, då snön är helt borta och allt växer igen.
    Ha en skön fredag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera