tisdag 23 augusti 2011

Äntligen är det kväller.


Det går undan nu och glad är jag för det.
Nu jobbar jag bara två dagar till innan det är dax för lite ledighet.
Det blir tre dagar att gå runt och fisa på, not.


Även om jag kommer att ha häcken full, (oj hur det där blev haha) så är jag LEDIG.





Meen blir man nå sjuk på det här då?
Jag blir och det mycket.
Snacka om att kunna suga i sej en massa braiga energier häri från.


Tjingelingen!!


Kollade ni in Fruarna igår?
Säger bara att dom skulle behöva komma ut hit där jag bor och bo här i en månad minst.
Undrar ju hur blond man kan bli egentligen.
Ingen nämnd, ingen glömde.


Fick med mej Anna (Adams tjej) på spinningen ikväll och hon hakar på imorron  med, härligt.
Premiären på True Talent börjar och en vän till mej ska vara med från byn nästgårds.


Må så gott


Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar