onsdag 17 augusti 2011

LYCKA X2..!!

Men idag har jag all anledning att få vara världens lyckligaste och stoltaste mamma.
Men med mina duktiga barn så är det ju inte så konstigt heller.


Jacob i fina färger, orange och blå.
Ja ni som inte vet så har Bollnäs GIF dom färgerna.
Nu fick ni en liten hint.


Adam som förra veckan körde upp för körkortet kuggade.
Meeeen idag så YES YES YES!!!


Todeloo my sugar!

Ååh vilken härlig dag jag haft idag.
Först så ringde Jacob när han signat kontrakt med BGIFs A-lag i vinter.
Det är ju så jag nästan spricker av glädje och stolthet nu.

Nu får ni hålla utkik efter # 93 i vinter alla bandyintresserade, (ja ni andra med såklart).

Efter det så gick jag som på nålar och väntade på att Adam skulle höra av sej angående uppkörningen .
Det var inte lätt att hålla sej från att säga bort sej till dom andra i familjen.
Eftersom han kuggade sej förra veckan så ville han inte berätta för någon att det var dax idag, igen.

Men idag så var det lätt som en plätt och nu har han körkort, tjoho.
Bägge mina grabbar har KÖRKORT.
Nu blir det lite middag här.
Vad grabbarna gör?
En åker skridskor och en kör bil men vem som gör vad får ni räkna ut själva ;)

Må så gott, jag gör det.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar