lördag 13 augusti 2011

Hipp hipp HURRA!!

Inte idag men i onsdags så fyllde min "fru" år.
Med min stora fikamage så åkte jag ju dit såklart.


Blommorna på köksbordet är otroligt fina.
Lika som hemma hos mej så agerar köksbordet som datorbord också.


Här har vi dagens (onsdagens alltså) jubilar.
Smyg knäppte, sorry frun men det glömmer du snart. :)


Man välkomnas av denna fina lilla blomtunna som står vid bron.


Hej hej!

Ja så helt plötsligt så blev det Lördag.
Kan lova att det är verkligen en efterlängtad dag det här.
Äntligen så är jag ledig i tre dagar då jag var ledig igår med och så imorron.

Tog på mej ett extra jobb oass i torsdags så min gårdag den blev med bomull i huvudet och lite lätt illamåeende hela dagen.
Först så jobbade jag 7.30-16.30 som vanligt och sen började jag 18 och gick till 08.15 igår.
Ja ni ser ju själva, som man bäddar får man ligga och då hade jag jobbat sen Måndag förra veckan med.

Idag blir det till att försöka fixa till lite i Jacobs gamla rum.
Han flyttade ju ner och tog över Adams då han flyttade.

Kan bli en loppis runda och sen ev tapetkoll.

Men nu en frukost som heter duga, alá hotell.

Många soliga kramar.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar