lördag 6 augusti 2011


Det ena efter det andra..

I måndags 1/8 så fyllde min lilla grabb, Jacob 18 år.
Det blev ett kalas med go saker.


Tårtan hade jag inte bakat men den som är bredvid.


En smörgåstårta och det har jag inte gjort någon på år och dar.
Men den blev bra nog god.
Hade kalkon och ost istället för skinka.


Lite ost och kex med fikonmarmelad, mmm.


En lördagkväll i Augusti...

Tjinelingen på er pinglor!!
Har idag jobbat min första Lördag på sju veckor på Ica.
Det gick bra men jag var lite pirrig eftersom det har hänt lite nytt under tiden jag varit borta. 


I onsdags så klarade Jacob körkortet också.
Det går bra nu, hehe.

Imorron jobbar jag igen och utan att överdriva så längtar jag till nästa Torsdag för då äntligen gör jag helg,

Ikväll har jag, J och Filippa varit och ätit på Akropolis.
Dom har riktigt god mat där.
Lite grekisk inspirerat. 

Men mindre bra är väl att gå och lägga sej proppmätt kanske.

Natti natti

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar