fredag 19 augusti 2011

I feel fine, Friday feeling.

Har haft en riktigt härlig Fredag, so far.
Ok diskmaskinen har pajjat men det skiter man väl i nu.
Hade en dejt med champagné Madde och den fantastiska tjejjen kan få en att må bra eller bäst helt enkelt.


Kvällens middag.
Grillade grönsaker lite kött och en smarrig sallad med pärl coscous.
Tröttnar aldrig på grillad mat.


En ny skål från Gerbera.
Bra att ha sallad i och vi gör så mycket och då är det bra med en som man kan blanda ordentligt i också.
Köpte den på Havanna´s Deli här i vår stad.


Mannen som är mycket mätt och sådär lagom pömsig.


Tja bah, Tjena, Hallå!!

Min dag har varit en leeedig dag.
Både ris och ros kom den med och efter några härliga timmar med underbar vän så blommar rosen.
Hon ställde ju till så att jag blev med "tant" blus också.
Synd jag inte hade kameran med mej för gosh vad snygg hon var idag.

Någon dag innan så visade hon mej den.
- Kolla jag har shopat idag jag, sa hon nöjt och tog fram "tant" blusen.
Men vad hände där tänkte jag.
Hur gammal är hon funderade jag på ett tag.
Tanten åkte ner i påsen tillbaka och jag tänkte att där blir den kvar och bortglömd.

Men idag så var den på och rejält avdammad måste jag erkänna.
Den var så snygg på så jag nästan skämdes över min tankar, (bortglömd i en påse. Vilket öde liksom).
Nu hänger det en i min garderob.
Kan väl nästan säga att jag har räddat livet på en kärring idag, :)

Trevlig Helg mina fina goa därute.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar