måndag 22 augusti 2011

En ny vecka med arbetsdagar..

Det är mycket jobb nu.
Det blir så när jag jobbar helgerna på Ica också.

Men den här veckan är jag ju ledig Fredag-Söndag, yeah.

Fredag blir det äkta girlpower hos mej.
Vi ska äta och dricka gott och sedan gå på sista Fredagsrocken på Parken.

Lördag ska jag ut och äta med köksan.
Det har vi pratat om i ett år och det har inte blivit av så nu bokade vi denna Lördag och enda giltiga frånvaro = finns ingen.

Söndag då mina vänner står jag i Edsbyn och kollar en träningsmatch med Bollnäs A-lag.
Som jag längtar att få se den och förhoppningsvis så får Jacke spela lite ialla fall.



Lortbäcken kallas denna.
Men den här blommningen gillar jag och jag går förbi här nästan varje morgon när jag går och hämtar en bil jag kör runt i på jobbet.





Men nu så försöker jag tokladda inför mitt första spinningpass på 2 1/2 månad, typ.
Det är inte lätt och jag letar verkligen orsaker och ursäkter till att inte gå.
Men kommer inte på en enda en så det är väl bara att släpa mej iväg.


Må så gott och om jag överlever (säkert inte) så hörs vi.


P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar