onsdag 24 augusti 2011

Tänker så det knakar.

Hjälper föga det heller.
Men nog funderar jag ibland på om det är meningen att man ska stånga sitt huvud blodigt varje dag, utan att det hjälper.


Sist jag bakade använde jag min snyggeli snygga Gerberaskål som degjäsarbunke.
Vad knäppt, men nog är det roligare att baka, laga mat om man har snygga saker att använda.


Här är den ju inte så stor än, degen.
Visst är skålen tjusig?

Go kväller!!

Av tre dagar så har jag tränat spinning i tre, (läs3). :)
Är lagom stumm i benen nu kan jag lova.
Imorron blir det ev vila för min del.
Efter jobbet ska jag fixa till ögonbrynen och fransarna.
Lite plock och färg blir det hos Lotta.

Sen ska det bli storhandling och fylla frysarna med käk så det inte blir en massa småhandlande hela tiden.
Det blir ju så dyrt med allt detta småhandlade.
Finns det någon ork kvar efter allt köande och i och urpackning av alla matvaror så blir det nog lite träning också.

Tänker nu duscha av mej och hoppa i sängen för imorron känns det som om det blir en lååång dag.

Natti, natti

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar