onsdag 3 augusti 2011


looong time, nooo seeeee!!!!

Skärpning fröken Muffins nu har det gått jäkligt lååång tid sen du skrev sist.
Pust och stånk jag vet men jag har banne mej inte legat på sofflocket och pilla ludd i naveln, ooh no.

Orkar inte skriva så mycket nu heller men lite bilder från Grillnatta och en liten matrunda med ungarna i onsdags.
Ja jag vet att det är en vecka sen det med men jag ska snart dra på, köra upp tempot lite så vi ligger i fas med den här veckan.

Håll i hatten nu kör vi, :)


Vi tar bussen eller ska vi ta bilen?
Jobbiga beslut va?
På väg in till Grillnatta ooh my sicken kö.
Tur vi tog bilen.


Man blir ju hungrig av att sitta fast.
Törstig med för den delen.
En tur till för att äta och dricka Palladium.
Kolla in takkronan och det finns två, minst.


I väntan på stjärnan så träffade jag Helené och lilla Alex.
Ja ni vet väl vem stjärnan för kvällen var?


Exakt.
Vi stod bakom ljud/ljus killarna vi och där stod vi bra.


Som sagt inte den bästa bilden men så har jag inte den bästa kameran heller.
Men JAG var där och jag SÅG men framför allt så HÖRDE jag honom.


Så här ska det ju va.
Litet, trångt, intimt och så himla mysigt.
Görlin fixar ju det så klart.
Ni kommer väl ihåg inlägget från lilla K.
Det är samma kreativa tjej som fixat detta.


Som klippt och skuren där bakom stod han, Martin.
Han jobbade hos mej med när jag hade mitt caffé.

Adam, Filippa och J. 
Förra veckans Onsdag.
25 kronan på Tranan.
6 pers och 300:- kostade det.
9 maträtter och dryck.


Jag, svärmor och Jacob.
Vi åt to m glass och tog kaffe till.
Klart värt.


Min gulliga sväris och dotter.
Ja ni ser ju, hårdrock dä ä kung dä, haha.
Skämtar inte men hon (sväris) står inte på knä.
Men Filippa är längre och då är hon inte lång alls.
Svärmor är 1.52 cm lååång, hrrm.

Ja mina vänner det var allt från förra veckan.
Nu blir det kväller för mej.

Sov Gott!!


Visst ja.
Jacob klarade körkortet idag, hurrey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar