torsdag 28 juli 2011

Det blev en blöt avslutning..

Tjingeling!!
I måndags var det Grillnatta här i vår lill Stad.
Det är alltid en artist som uppträder och i år var det ingen mindre än Eric Saade.
Inte nog med det det kostade GRATIS.

Tyvärr så har jag ingen bra kamera och vi stod en bra bit ifrån men hörde bra det gjorde vi.
Det kom inte mindre än 25-30 000 personer och det märktes kan jag lova.

På Grillnatta så har alla butiker och caffeér och matställen öppet till 23.00.
Massor av erbjudanden och trubadurer i varje gatuhörn.
Det är en riktig folkfest och den är alltid sista måndagen i Juli.
Ett roligt arrangemang som Bollnäs köpmän har tycker jag.

Det är ju många hemvändare så mycket folk träffar man ju och sen kan det dröjja till nästa år igen.
Det blev en riktigt blöt avslutning på det hela när himlen öppnade sej, dock inte från sin bästa sida.
Blev helt genomblöta och fick skynda oss till bilen.

Något är knas när jag ska lägga in bilderna så det blir inga i detta inlägg.
Får se om jag har mer tålamod ikväll.

Må så gott.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar