måndag 11 juli 2011


En varm och härlig kväll fick vi i lördags när vi var på Orup.

Jättebra konsert bjöd han på och alla gamla härliga klassiker var med.
Men dom nya låtarna var också bra.


Frugan Pia och jag.
Proppmätta och lagom varma i den varma sommarkvällen.


J sitter vid datorn, som vanligt.
Han vet verkligen hur man får igång en fest han, : /


Torsten, Monika, Gudrun med man och Esko.
Lite kökshäng medans vi väntade på taxin.



J på väg ut till taxin.


ORUP!!!
Vilken härlig karl, och duktig.
Ett tajt band med bra musiker visade verkligen vad dom gick för med bravur.



Anna, Adam och J.
Hade sån tur att Adam och hans tjej kom och stod med oss.



Jag, Adam (sonen) och J.
Jag hade min nya Odd Molly blus på mej till vita capri.


Hello!


Några bilder från en trevlig fest och en härlig utekväll i ett varmt sommar Bollnäs.
Tänk vad glad jag blev när Adam och hans Anna kom och ställde sej med oss.
Vi sjöng och schejkade loss, kuligt.


Blev inte kvar så längen efter uppträdandet för både J och Anna skulle upp och jobba in the early morning dagen efter.
Men nöjda var vi ialla fall efter att ha sett Orup.


P & K


Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar