fredag 1 juli 2011

Hej och hå vad veckorna rusar iväg.

Tycker att jag knappt hunnit hem och packat upp efter midsommar och nu är det helg snart igen.
En underbar vecka med mycket sol och värme som jag gilllar.
Har jobbat men det har gått bra ändå.
Man får se till att tanka med mycket vatten.
En dag köpte jag en liten burk med oliver för att få i mej lite salt också



Jag och mormor Solveig  (J;s mormor) i stugan i Ottebol.
Matlagning på hög nivå här.



Kvällsfiske för Jacke.
Så himla fint.


Jacke och jag tar en kram paus på väg hem från Värmland.

Tjenixen!!

Med en ny dator och en del saker som jag inte kan med ännu (och som jag förmodligen inte kommer att lära mej heller) så hamnade en bild lite på sniskan,=)

Är nu så pass frisk i min förkylning att jag har "smyg kommit igång" med träningen.
Ett besök på gymmet, som jag inte tycker är speciellt roligt egentligen har det blivit och ett spinningpass.
Var till frissan i onsdags och hon sa att jag såg "rätt" vältränad ut.

Till alla er som vet hur jag är bygd så förstår ni att det var väldigt snällt av henne att bjuda på den, =)
Till er andra som inte vet min kroppshydda kan jag meddela att jag har en del övervikt att tampas med.

Men det gav mej inspiration att gå dit lite oftare och inte bara köra kondition som jag gör.

Nu blir det att förbereda en härlig sommardrink till helgen.
Receptet kommer här;

En HEL flaska renat, sprit..
2 st konc, apelsin/ananasjuice.
1 burk (400ml) cocosmjölk.
1 dl ca citronsaft, pressad av färsk eller färdig på plastflska.

Blanda ihop allt ihop och häll i en gammalglassbytta, typ big pack.
Ställ i frysen och låt hela bli fryst.

Serveras;
!-2 msk i ett glas och fyll upp med Fruktsoda eller Sprite.

Drick och njut.

Kramar

Å


(efter korr, fixade till bilden. Jag kunde =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar