lördag 9 juli 2011

En myshörna att softa, mingla på, lovely.

Tänk en takterrass i stan med den här härliga grönskan.
Ett glas rosé, det skulle inte göra ont.


Bild; lånad fr, Classic Style in the City.


Go´morron pärlor!

Men gå och lägg mä, typ.
Är ledig men har skjutsat J till jobbet och har lite svårt att gå och lägga mej igen.
Fast jag egentligen är i behov av lite mera sovtimmar då det blev lite för sent igår

Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen och hinner ta till vara de ljuvliga sommarkvällarna på bästa sätt.
Jag måste erkänna att jag är lagom dålig på det faktiskt.
Hamnar framför tv;n och är ju rejält baktung så det blir att jag inte kommer därifrån.

Längtar till ikväll och kvällens festligheter med utgång.
Orup gästar oss på Långnäs Parken ikväll och jag har aldrig sett honom förut.
Det regnar nu och det är välbehövligt så med lite tur så klarar vi ju oss ikväll då.

Tvättmaskinen har nu stannat och kaffet färdigbryggt så innan dagens sysslor ramlar över mej så blir det en latté på bron och andas in lite lättare luft.

Nu tar vi tag i den här Lördagen och glöm inte bort att njuta också.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar