söndag 3 juli 2011

En kväll i Juli.

Var på en riktig härlig tjejfest  hemma hos "champagne" Madde i fredags.
En riktig girlpower kväll, supernice.


Tetten & Madeleine.
Det var mång nya möten för mej och Tetten var en av dom.


Malin & Sandra.
Goa girls som jag dansade järnet med senare på Långnäs Parken.


Tetten & Åsa.


Jag & Min(n)a.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad hon heter. :/
En ny bekantskap hon med, urtrevlig och urmysig.
Dansa kunde hon också och gärna, vilken lycka för mej.


Madeleine & Sofia.
Gööör goa tjejjer från Gööötebooorg.


Anna Anka, eller NÄÄÄ!
Lite spex bjuder jag på, hehe.

Hello girls!!

Vilken bra början jag fick på Juli och på min helg.
Ledig i tre dagar och en makalöst trevlig fest som bästa "champagne" Madde bjudit in till.

Självklart blev vi då bjudna på just champagne med jordgubbar och super goda snittar.
Alltid när man sitter och har som trevligast så blir det ju ett;

 Oj vad klockan är mycket.
Måste ringa efter taxi.

En kväll på Parken där vi rockade järnet och hade superkul.
Måste göras om och TACK till den utmärkta värdinnan.

Nu blir det att hoppa in i duschen efter lite plock och fix här hemma för här vankas det en ute kväll med Petter  på Freluga Trädgårdsscen.
Vädret är inte det bästa men det är varmt ialla fall.
Hoppas på uppehåll gör jag ju och med lite tur så spricker det upp lagom till 18.00.

Må bäst på en julisöndag.

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar