onsdag 6 juli 2011

Sunny day...

Ååh, vad härligt att solen hittat hit igen och med den värmen.
För fast än att jag jobbar hela dagarna så går det ju lättare om solen skiner.
Ialla fall tycker jag det.



Jag vid vår uppfart.
Filippa tar lite egna porträtt bilder.
Jacke på jobbet, jordgubbsförsäljare som han är.
Lilla goa Eira, svärmor och J.

En Onsdag så ljuvlig sååå!!

Åh, jag har varit på ansiktsbehandling idag.
Fick ju det i present på morsdag och idag var det dax.
Helt underbart härligt och Lotta (på Lottas Hud & Nagelvård) gjorde en kemisk peeling, oh my.

Det känns helt fantastiskt underbart nu så här efteråt.
Ja för det sved och stack en del under själva behandlingen men nu helt fab.
Den här kan jag verkligen rekommendera och jag beställde en ny tid på en gång jag.

Har lite Häagen -Dazs glass kvar så nu blir det lite sånt och mys med Filippa.
Kanske blir det en härlig sommardrink ute på verandan, rykande kall. :)
Ser ut som vi blir ensamma in på natten, ikväll hon och jag.

Njut kvällen.

Kram

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar