onsdag 20 juli 2011

Mitt på Drottninggatan...


Där stod en staty som jag inte hade sett förut.
Men det visade sej att det inte var så konstigt heller för den var ju ny.


Den var ju rörlig också.
Shiiit vad den skrämde oss.
Himmel och pannkaka vad duktiga dessa människor är som kan vara "statyetter".


Jag, moi och min J.
Ute i vimlet en varm sommarkväll i Stockholm.
Att vara där är verkligen toppen, älskart.

Tjenixen  en sommarkväll!!

Har ätit och det var hur gott som bara kan bli.
Det blev pannkaka med lättvispad grädde och blåbär, yummie.
Inte ofta vi äter det ialla fall inte jag.
Lill Strumpan gör det ibland men då gör hon inte så många.
Men nu blev jag riktigt sugen och J han var snabb och slängde ihop en smet och jag, jaa.
Helt färdig så somnade jag i soffan och vaknade med en gullig man som sa att nu var det klart.

Nu blev det ju grädde kvar så jag kollar efter lite hallon på buskarna här så kan det bli en smarrig efterrätt.

Må Bäst och Njuut!

KRAM

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar