söndag 3 juli 2011


Amazing!!!

Shit pommes vad folk det blev.
Vi kom en timme innan Petter skulle börja spela och vi var inte först i kön.
Ok inte sist heller.



Köunderhållningen framfördes av superduktiga Kones.
Kerstin (till höger) och Nadja sjöng helt fantastiskt bra.


Klara, Filippa och Hilma i väntans tider på att få se rapparen Petter.


Adam och Jacob.
Myste på och gillade den ovanliga men vackra platsen Freluga Trädgårdsscen.


Petter.
Äntligen fick vi se honom.


Alla gjorde som han sa,
Händerna i taket, såklart.



Minna.
Ja det är så hon heter denna skönhet.
Lite pinsamt att jag fick fråga om det var ett eller två n.


Mannen ser lagom cool ut i sina solisar.


Kom igen, kom igen.


Så var vi hemma igen.
Jag i en ny helt underbar Odd Molly blus.

En alldeles Fab HELLO again!

En helt otrolig lyckorus känsla i kroppen har jag.
Eller som Petter sa;

Det är ju för fan mitt ute i skogen det hära.

SANT.

Buplikrekord med 954 stycken som trängdes på en enorm gräsmatta sittandes i våra brazzestolar och diggade rap på hög nivå.
Inte undra på att han kom av sej och tappade texten.

Det här lever jag på längen längen.
Avslutar denna kväll med ett besök med min J för att hälsa på hans dotter.

Igår morse blev han nämligen morfar, igen till en liten Oliwer.
Jag ja jag blev tant Åsa på nytt och det måste firas såklart.

Det blir en härlig glass från Hägen-Dazs och en likör till, mums.

Njuter en stund till denna Söndag kväll och imorron väntas jobb och ett härligt spinningpass.

Goden Kväller alla raringar.

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar