måndag 11 december 2017

Bara glömma!!

När något inte blir som man vill och känslan sitter i!

Go’kväller!
En jobbardag (9-20) är slut och en varm dusch gjord. Igår var ingen rolig dag. Eller jo först så men sen när jag skulle leda CXWORX så hade jag glömt min adapter till min iPhone 8. Fy vad det ska krånglas till, låt ingångarna va som det var så tekniken funkar, typ..!
Fantastiska och tålmodiga deltagare gjorde ett jättebra pass ialla fall. Ni är BÄST!!✨💖⭐️
Ska försöka släppa det passet nu eller helst nyss. På Torsdag kör jag igen och då ska det banne mej inte krångla!!!!!




(Bilder från nätet)

Härligt ned snön som kom på kvällskvisten. Blir så mysigt med den.
Snart blir det hopp i sängen för imorron ännu en lång dag på jobbet. Faktiskt längre än idag. Lite träning efter det och sen ledig två dagar🙌🏻
Då ni tar jag fram penseln igen😁
Ni får kika in här så ser ni vad jag tar mej för den här gången👍🏻

Natti natti!
//Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar