lördag 2 december 2017

Ord överflödiga...

Med dom bästa!

Men Hejsan!!
Hur mår ni? Jag mår prima absolut BÄST!
Ni vet när ord bara är onödiga så är det nu. Svårt att förklara men när man får träffa alla sjukt duktiga instruktörer från Les Mills och ni är mina Superstars allihopa!⭐️



Började med att träffa den här lilla killen direkt när vi kom på plats 😉
Första gången för mej på Fitnessmässan och det kan absolut bli fler gånger.





Den här killen, Jim  han lyfte RPM 77 och jag ser fram emot att köra den i mitten på Januari...



Svettiga och nöjda med första kvartalsutbildningen.

Mycket och många uppumpade kroppar (både här och där) fanns på plats såklart och den ena brunare än den andra då det vankades tävlingar.



Grym brud, Lydia ⭐️ och en fantastisk instruktör. Här i full fart i Body Attack.



Kvartal pass, CXWORX 29. Ännu mera utmanande och nya roliga övningar att se fram emot. Jäklars vad vi kommer bli starkare!!



Efter passet så fick jag en pratstund med mina utbildare (vä; Elin och hö; Kristin + och Hanna).⭐️⭐️⭐️

Nu är jag påfylld och både inspirerad och motiverad till tänderna 😬😁
Sova gott kommer jag med göra i min säng🙏🏻🙌🏻👍🏻
Borta bra, hemma bättre!

Natti natti...
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar