tisdag 5 december 2017

NYTT!!

Händer lite grejjer här nu.... Häng med så får du se vad jag hittar på..!

Hej hopp!!
Men vilken härlig dag.😄 Ledig och hunnit med en snabbis på crosstrainern innan jag körde RPM 30 på lunchen.👍🏻
Har köpt lite färg igen för nu ska det bytas ut lite här hemma.

Fick en härlig pratstund med en otroligt fin tjej ⭐️ när jag tränade..



 
Fina Vilma som jag har haft turen att få ha i mitt liv. Vi har lärt känna varandra på Karma och hon sprider sån värme och glädje. Vilma jobbar också som frisör på Studion här i Bollnäs som är mitt val att gå till. 







Äntligen har mina skal kommit. Älskar det gula och blir smått sugen på en pina colada och att resa dit palmerna bor 🌴🍍🍌🥥
Lite mat i magen nu och sen blir 
det garanterat ett grymt pass med Moa, GRIT strenght, yes!

P & K
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar