tisdag 19 december 2017

En till dag...!

Oj vad skönt det känns att det är så nära nu🙏🏻

KvällsTjena!!
Dagens jobb på 10 timmar har verkligen gått i raket fart. Kört en massa mil och på rasten rev jag av ett träningspass. Så skönt att kunna köra ur sej när man sitter hoptryckt bakom ratten och rastlösheten gnager i en.



I morse var det två dagars jobb kvar och när jag slår upp mina gröna imorron ör det bara☝🏻 dag kvar, yay! 



När jag var i farten häromdagen så ”råkade” en hylla sågas mittitu och fick lite ny färg. Passar bra i köket...

Snart gör jag julledigt och åker iväg för att fira jul. Ska bli riktigt skönt att få komma bort en jul och vara med❤️

Nu är det inte mycket kvar av kvällen och behöver sova bort ”Ica” påsarna under ögonen. 

Sååååå...

Sov gott!
// Å. 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar