fredag 15 december 2017

Nöjd.

Ibland så blir det ju bättre än man tänkte sej.👍🏻

Hello!
Kikar in en snabbis på rasten. Måste ju hinna med att sova en stund också.

Som ni sett håller jag ju på att måla om lite möbler hemma. Men jag har även beställt ett helt nytt vitrinskåp (utan mannens vetskap). Så igår när han var borta hela dagen och kvällen kom leveransen. Bra planering, eller hur?!✌🏻







Skruvade och fipplade fort som tusan för att jag skulle hinna med och mitt i allt så drog jag av två instruktörspass. Men nu står det där i köket och  fick hjälp att sätta dit dörrarna av en snäll kompis, Stefan. Det passar så bra till köksön👌🏻
Vitt skåp med svarta vitrindörrar. Wow så nöjd jag är och mannen med som blev både överraskad och tyckte det blev jättebra🙏🏻



Nu blir det en tupplur så jag orkar ända fram till 20.00 eller ev längre. Kan bli en bandytävlingsmatch ikväll.

Glad Fredag på er!
// Å. 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar