tisdag 5 december 2017

PĂ„ plats...!

Shit vad effektiv jag varit idag... heja mej!!đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Ett kvĂ€lls HALLÅ!
Oj vad klockan springer ivÀg och oj vad jag hunnit med. Inte mindre Àn tre trÀningspass och hunnit mÄla vÄr köksö SVART!!
Ett lager till imorron ska hinnas med innan ATTACK lunch, mammas födelsedag, SPRINT och besök av A.
Vill ju Ă€ven fĂ„ till ett Body Pump pĂ„ kvĂ€llen med😬



Underbart skönt nĂ€r Moa sĂ€ger att ”vi Ă€r klara!”
AlltsÄ 30 min Àr ingen lek och jag behöver inget mer med den hÀr tjejens grymma sÀtt att motivera och trycka upp tempot.
Tack fina du för ikvĂ€ll 😍

Ja som ni förstĂ„r av vad jag skrev finns det att göra Ă€ven en ledig Onsdag đŸ€Ș
Sen Àr det vara att jobba igen innan det blir helg.

Natti, natti!
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar