måndag 18 december 2017

Nästan så...

Oj vad klockan går snabbt ibland. Men för nu är jag klar ialla fall.

HEJ!!
Hur är det såhär måndagen på julveckan? Stressar ni slut på er? Jag har inte tid med det nu, stressa..🤔🤪😬

Har fått en leverans nu på morron (utan mannens vetskap) och har skruvat ihop det nu.










Det blev såååå bra!!!!
Snygga OCH supersköna stolar i vitt skinn till det svartmålade bordet 🙏🏻✨👌🏻



Ett sideboard får tv;n stå på tillsvidare. Kommer bli en lägre variant så småningom men den här blir bra sålängen. 

Trodde jag väl inte att jag skulle bli med ”svart” men jag bara älskar det 🖤🖤🖤





Köksskåpet är så fiiiint så jag smäller av. Kan bli ett till när granen åker ut👍🏻
Har ju mera porslin och glas som jag skulle behöva få plats.

Men vet ni jag kom på att jag inte hunnit äta något än, inte ens frukost🤣 Så nu måste jag försöka få i mej både den och lunch innan det blir instruktörsjobb.!!

P & K! 
// Å. 💋


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar