torsdag 28 december 2017

Svart..

Oj vad det blir annorlunda här hemma och jag tror att det blir bra.

Go’morron!
När man inte kansova och legat vaken lääänge redan och gett upp att somna om. Ja då passar jag på att göra det där inlägget jag helt enkelt inte orkade igår...

Tog helt slut efter allt jobb och bilåkande + fixet med hemmet. Inte blev det två pass heller utan fick vackert backa efter body combat.



Det här skåpet kom ju i fredags (innan vi åkte bort) och har väntat på att få komma på plats.


Sitter och funderar på om jag gillar det eller inte, hmmm!🤔☝🏻



Sakerna på plats i det och ja kanske får det stanna....



Vad säger man?👍🏻 eller 👎🏻?!!
Blir så ovant med allt det svarta när man haft allt precis ALLT i vitt. Från väggar till möbler och gardiner.... Vi (läs jag) får försöka ha tålamod och vänja mej. Är ju glad att min andra hälft tycker att det blev 👌🏻 och som han sa igår, - det är så fint och mysigt hör och du är så duktig!..

Skönt att höra och det blir nog bra det här när jag är klar med bilden som jag har i mitt huvud.

Ha en härlig dag!
// Å. 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar