tisdag 12 december 2017

Puh!

Surtisdag är rätta ordet för denna dag..😫

Hallåj!
Efter en riktigt skitdag så finns det trots allt något bra som ligger och lurar. Mm precis, nu kan det bara bli bättre👍🏻
Jag har tusan varit ”taggig” hela dagen. Alltså ingen bra kollega idag om ni frågar mej!! 

Tackar soffan på kontoret för att jag kan ligga där och sova när jag har rast🙏🏻



I med hörlurar och skön musik, filten över huvudet och sen sover jag på två röda

Ledig två dagar nu och kan inte beskriva hur glad jag är för det.
När jag slutade ikväll så åkte jag till Karma och repade RPM passet som ska släppas i mitten på Januari. Så har nyss duschat och ätit och imorgon bitti vid 0800 blir det cardio igen. Tror jag cyklar så jag lär mej den nya releasen någon gång.

Sov gott!!
// Å. 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar