fredag 6 november 2009

Äntligen Fredag!

Go´morron på er alla fikasugna! Fast jag legat sjuk och varit hemma från jobbet så är det underbart att det är Fredag och helg. Jag känner mej inte helt klar med min hals och har lite öronvärk med men idag blir det inget "tycka synd om", idag blir det hårdkörning.
Kan meddela att nu står soffan i våran hall, jaha. Ni vet den som det bara går att vistas en i åt gången ungefär, morrrr. Men vi måste vara flera för tänk om vi skulle tappa den och den går sönder lät det igår. Ja jo det vore ju synd speciellt när den var så otroligt dyr också, not. Den kostade faktiskt 50:-, ja ni läste rätt femtio kronor.


Nog om detta men en fortsättning blir det kan ja tro.
Idag är det ju stora fikadagen och det är lovligt att fika för många. Det gäller mej med faktiskt, enda gången om jag gör det med gott samvete. Gissa hur många gånger det blir på en dag som denna. Jag vågar inte räkna heller.

För alla som gått och väntat på alla ord som varit restade så har dom kommit nu berättade Sussi för mej igår så skynda er om ni fortfarande vill ha för det är stor efterfrågan på dom. Det hade kommit mycket annat fint med så nu blir det en omskyltning i ett av fönstren åtminstone.

En trevlig helg önskar jag er och ni kan väl gissa vad vi ska göra i helgen, Bandy spela bandy.

Kör försiktigt och va goa mot varandra, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar