söndag 22 november 2009


Take it easy!
Det är vad jag gör efter den här helgens jobbmaraton.
Igår 11-14.30 i butiken och sen började jag 15-22.15 på Ica. Idag på Ica 7.45-13, pip.
Det blir inte många knop här ikväll kan jag lova. Men jag är glad att jag har jobb.

(bildkälla bortglömd).

Tänk att få sitta i en sån här mysig fåtölj med lite skinn och filtar. Ett glas amaretto och en bit mörk toblerone, mumma. Längtar verkligen till på Torsdag när jag är ledig, en dag.

Nu ska jag berätat vad det var vi firade häromkvällen:

Det ringde på eftermiddan och Jörgen svarade, i andra ändan sa en man;
- Hejsan det var Peter Isaksson från svenka bandyföbundet jag undrar om Jacob finns där.
- Inte just nu men han kommer senare ikväll, svarar Jörgen med jordens leénde.
Åhh tur är väl att han har öronen annars hade han nog flinat runt, förståeligt.

Ialla fulla fall så när Jacke kommer hem så ringer han upp tränaren.
Nu förstår ni ju vad det handlar om, japp han ska på ett läger för U17 landslaget och där ska dom plocka ut ett lag.
Det är tjugofyra grabbar som ska bli sexton. Det blir nog förbaskat tufft det. Nu håller jag alla tummar och allt annat med som går att hålla för att han får representera Sverige, ni vet blå/gult.
För mej är det stort och jag är grymmt stolt och tänk att dom har lagt märke till just honom av alla -93or. Skithäftigt, svarar jag om ni frågar.
Nu hjälper ni mej väl att hålla en och annan kroppsdel, eller?

Nu sak jag kolla om det finns mossa här hemma för då blir det lite pyssel. Blev lite sugen nu av någon anledning.
Må så gott och blås nu ut ljusen va.
Kram kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar