torsdag 19 november 2009


Go´kväll!
Ja då var ännu en dag avklarad. Har precis kommit hem efter att ha jobbat och tränat. Om det bara gick att åka hem då när man är klar men icke. Ni vet "taxin" ska rulla.

Tänkte bjuda på en inspirationsbild (kommer inte ihåg var jag hittat den). Gillar adventsstaken, ja dukningen över huvudtaget faktiskt.
Tycker om rottingstolarna med skinnet och bordet, lovley.

Kanske börjar jag fantsiera om nåt annat som får min puls att stiga och jag blir lite pirrig i magen. Det hettar lite om kinderna och dom blir lätt rosiga, hm är jag möjligen på väg mot ett snesteg? Något att fundera på och det gör ju ialla fall mej på gott humör.

Nu blir det en dusch och sen hopp i säng.
ZZZZov gott, Åsa.

1 kommentar:

  1. Den där bilden gillar jag också!!!
    Dessutom vet jag var den kommer ifrån. =)
    Å att du skriver lovely är ju passande eftersom bilden är från Anna med bloggen "My lovely things" och finns på hennes blogg och i julnumret av Jeanne dárc living.
    Ha det så bra! Kram från Tintin

    SvaraRadera