söndag 8 november 2009

Grattis till alla goa pappor!

Eftersom min pappa bor nästan tjugo mil från mej så blev det en sms hälsning till honom bara. Inte så kul för jag önskar att jag kunde träffa honom lite oftare. Min bonus pappa åkte jag till men då var han ute och åt med mamma och min lillasyster Lisa.
Det blev till att hänga "paketet" på dörren. Hemma igen så blev det middag med "la Familia". Paketen hade han öppnat tidigare och han blev supernöjd. Men det visste vi redan när vi var på stan och handlade igår, Adam och jag. Grattis från oss alla mitt hjärta.




Vad säger man om årets glöggnyheter då? Dom ser jäkligt goda ut, nästan lite somriga.
Clementin på den översta flaskan och kolla in snirklarna. Ni ser väl att det står 09 i dom, snyggt tycker jag.
Sen har vi lingon och apelsin och även om det är klitchiga färger så hör ju smakerna julen till.

Jag har hunnit med en ommöblering på övervåningen, fönsterputsning i köket och där har jag satt upp julgardinerna, vita med ytterst lite rött. Ja jag måste görat när lusten finns annasr kan vi bli utan, vem vet. Men jag kan säga att alla var inte nöjda med min möblering så imorron blir det till att flytta tillbaka igen.

Nu blir det Dobbidoo repris och här sjunger vi så det ekar, kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar