torsdag 12 november 2009

Go´kväll!
Hårdkörning har det varit denna veckan.
I måndags blev det afrodans efter att jag jobbat hos Sussi, tisdagen var jag på Ica och tränade pump efter det.
Då på kvällen var jag säker på att nu blir jag sjuk igen. Men igår jobbade jag i butiken hos Sussi igen och det blev ett spinningpass på kvällen. Inatt har jag sovit som en kratta.
Har jag inte vaknat av att jag har ont av träningsvärk så har min kära man dragit stockar och dom läre ha varit hur stora om helst för hela sängen har skakat.
Idag började jag sju på Ica till tio och sen ner till butiken och jobbade mellan elva och sex.
Hoppade ett pump pass idag eftersom jag inte känner mej riktigt hundra. Har istället bokat in mej på två spinning i helgen.

I helgen ska jag ut och plocka lite granris och lägga den på den murade kåpan i köket.
Annars så blir det inte så mycket mer än jobb i butiken Sussis Harmoni och om ni har ett ärende på stan så kika in en sväng vettja för vi fick jättefina saker idag. Eller så kan ni ju bara komma förbi och säga "Hej", det gör mej så glad.

En och annan bandymatch blir det med, en på Lördag och sen på Söndag. Ja och sen är det en ny vecka med nya härliga dagar att förbereda sej för årets alla glöggpartyn, längtar. Det blir nog en tjuvsmak på lördagkväll.

Fröken Hemlig, vi ses imorron. Men imorron blir det dejting på annat håll för jag är ledig "hela dagen", yes.

Nu blir det sängen så kramar och go´natt, Åsa.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Fina biler du visar!
    Undrar om du har märkt att din "bild" hos lantlifs`anette,på den högra sidan inte uppdateras! Det gör inte min heller. Konstigt hur det kan ha blivit så?!
    Kram Kajsa.

    SvaraRadera