onsdag 18 november 2009

(lånade bilder fr It´s a House).
Hallåj!

Idag eller hela veckan har det kommit in så mycket folk i butiken och alla är så glada och tycker att det har blivit så fint med mycket fina saker där.
Hur kul som helst är ju det och
med en sån respons så ångar man ju på i etthundranittio.
Undrar allt vad spinningsinstruktören tänkte när jag kom med horn i pannan och trampar på som om det gällde livet och är sååå fokuserad.
Ja inte på träningspasset utan har tankarna på allt som jag gjort och allt som måste göras imorron.

Pratade med två danska leverantörer igår och bägge har skickat mera varor i måndags, så nu måste jag försöka få till det så att allt får plats, men det blir en uppgift att bita i imorron det. Fotograferingen gick ialla fall super och nu doftar det härligt av pärlisar och granris, verkligen juligt.

Bilderna ovanför hittade jag hos It´s a House. En jättebra blogg där man får följa en familj om renoverar sitt drömhus och det blir verkligen så snyggt. Kolla in där om ni vill ha en skopa påfyllning av inspiration.
Här ska firas ikväll med fransk chokladtårta. Ja äntligen så blir det lite utdelning för några av oss som tränar som galningar. Jag kan tala om att då är det ju inte mej det handlar om och vem det är och vad det är berättar jag lite senare. Men det ska firas.
Sen blir det en dusch och hopp i bingen. Imorron väntar en ny dag med nya möjligheter,
Kram och go´natt, Åsa.

Kanke ka jag kriva ut dea och ätta upp dom i köket. Lite roligt med muffin texten och en riktig köktavla är det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar