lördag 7 november 2009

Go´morron!
Vill passa på att önska er en trevlig helg. Här har jag en ljuvlig morgon med en stund för mej själv innan barnen vaknar. Filippa har en kompis som sovit över och Jörgen har jag redan skjutat till jobbet.

Kollar in lite bilder hemifrån oss och ser ju att jag faktiskt ändrar om lite här och där
lite nu och då.
Det uppfattas inte så, ialla fall inte av mej. Tycker att det ser lika ut hela tiden.
Inte undra på att det nästan varje gång som te x det är någon annan än jag som plockar ur diskmaskinen står grejjer på fel ställen eller så har dom helt enkelt fått stå kvar på bänken tills någon vet var det hör hemma, typ jag.

Idag ska jag ialla fall baka kardemummasnurror. Det går ju som en dans när jag har en sån snygg hjälpreda, (ni ser vad jag menar, där i hörnet står den).
Det märks på handduken vilken hand jag använder mej utav, precis vänster. Har sett att många har sin på höger och det måste ju betyda att ni är högerhänta, eller?
Här en snutt av köksbänken. Men den har verkligen ändrats om många gånger efter det här.
Jag har ju inte den här korgen som brödförvaring längre heller. Nu har jag en fin brödbox, en vit med texten BREAD på.
Oj ser att klockan tickar på och har ett fullspikat schema idag och imorron med är jag rädd.
Nu är du frisk mamma, sa Filippa igår när jag berättade allt jag skulle hinna med.
Kom ihåg; Far är rar imorron.
Kramar Åsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar