fredag 22 april 2011

Glad Påsk!!!






Önskar ER alla en härlig helg med nära och kära.




Igår då drog man iväg till Blåkulla t/r.

Idag är vi alla tillbaka med dunder och brak.






Go'morron alla tjusiga kärringar!!


Igår då var det stressigt att hinna med alla och hitta en fil att åka i, haha ;).



Var det många gulliga påskkärringar/gubbar hos er igår?

Här var det rätt lugnt men så var vi hemma rätt sent också så dom hade nog redan hunnit gått sin rund.



Nu är jag äntligen ledig i några dagar och vädret verkar bli kanon med, lovely.

Igår när jag slutat så var jag helt slut och det enda jag ville var att åka hem och softa hela kvällen.


Hade träningsvärk och var galet tom i kropp och själ.

Kände att åka och träna det finns det inte en enda liten chans till.

Ni vet vad jag pratar om, eller hur.






SLUTKÖRD!!!






Då gör jag det helt obegripliga.

Jag åker och tränar ett power pass.

Snacka om energikick jag fick.





Nu ska vi fånga dagen här med diverse projekt.

Trevlig Helg bästisar.


Påskpussar




Å.

1 kommentar: