måndag 4 april 2011

Lääängtar efter en tupplur i hängmattan en varm sommardag.


Idag som är den första Måndagen i April så såg jag hur den stora lastbilen sopade upp gruset från vägar och trottoarer, härligt.

Då finns det liksom hopp känner jag.

Våren börjar knacka på och det är faktiskt sant.


Bild; car möbler.
Men nu är det nära till den ljuvliga värmen.


Hello Friends & Lovers!!


Det gör fortfarande apont i min mage och det var nog inte så smart av mej att åka och träna power.

Mina gulliga omtänksamma jobbarkompisar tycker att jag ska åka upp på sjukan.

Klokt vore väl det och i min ålder borde jag ju veta bättre.


Varför är det alltid så att vi är så rädda om vår omgivning och talar om vad som är bra att göra och kolla upp osv.

Men sej själv plågar man banne mej till bristningsgränsen.

Vill ju inte att det ska gå så långt så att det blir en akut opertion heller.

Jag får nog slå en pling upp dit imorgon och höra mej för ialla fall.


Bäst att duscha och lägga mej för imorron är det upp i ottan igen som gäller.


Kisses & Hugs


Å.


1 kommentar:

  1. Du har så rätt så. Vi är noga med att tala om för andra att de ska vara rädda om sig och göra si och så.. Men när det kommer till en själv så är man inte så noga.
    Ta hand om dig.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera