lördag 16 april 2011

NEJ, till alla som åkte förbi hemmavid idag.


Vi har INTE skaffat grind till bron.

Det var jag som stod med rumpan i vädret och planterade lite blommor.

En kruka på väggen som jag blev mycket nöjd med.

Några penseér och björkris.

Har köpt kulor i olika färger och några få hamnade här.

Premiär!!! Första glaset goda röda ute på verandan och shit va gott det var. Nöjd och glad efter en nystädad och nypyntad veranda. :)


Tjenixen!!

Vad har vi fått för härligt väder egentligen??

Underbart, är ordet! Ååh vad dag jag har haft idag, realy.

Efter jobbet tog jag och mannen en tur till "lilla k" för att en stund innan hemfärd.

Hemma då har vi donat och fixat och nu är det fint ute, fläckvis åtminstone.

Men vad skönt att kunna sitta ute och sippa på ett eller flera glas vin.


Vi hade så mysigt att vi glömde bort att äta middag för en stund.

Men sen började min mage leva ett härrans liv så vi gick in och åt fajitapaj.


Min kropp skriker efter lite träning känner jag.

Tur det blir spinning imorron då efter jobbet.

Tänker packa träningsväskan nu och kika lite film innan det är dax att slumra in.


Ha det gott finingar.


Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar